Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

ΜΕ ΘΕΛΕΙΣ;



Το χέρι σου στο χέρι μου. Τα τυχαία αγγίγματα πληθαίνουν. Γίνονται χάδια. Τα χάδια φιλιά. Τα φιλιά εκκένωση ηλεκτρική. Όλο μου το σώμα ένα ναι στην ερώτηση του δικού σου κορμιού.
-          Με θέλεις;
Σε παρατηρώ. Μου αρέσουν τόσο οι ήχοι που κάνεις, καθώς με ανιχνεύεις πόντο τον πόντο, η μυρωδιά σου, ο τρόπος που το χέρι σου ξαποσταίνει στο στήθος μου. Σου χαμογελώ. Έχω ανθίσει ολόκληρη. Κι είσαι εσύ το ανοιξιάτικο αεράκι που μόλις άρχισε να τρεμοπαίζει στα βλέφαρα μου, στα χείλη, στα μάγουλα, στην κοιλιά … Μ’ ανατριχιάζεις. Έχω γίνει ένα ναι σαν βαρβαρική υλακή στου κορμιού σου την ερώτηση, την προσταγή και την παράκληση.
-          Με θέλεις ;
Είμαι ευτυχισμένη. Είμαι ερωτευμένη. Ναι είμαι πρόθυμη να ξεκινήσω μαζί σου αυτό το ταξίδι. Ας ανοίξουμε πανιά …

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου