Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

ΥΠΟΣΧΕΣΗ



Να περνώ μέσα από θύελλες και τρικυμίες. Να ταξιδεύω σε μέρη άγνωστα. Να παραδίνομαι σε ό,τι με συγκινεί. Να μυρίζω. Να αγγίζω. Να γεύομαι. Να κολυμπώ αντίθετα με το ρεύμα. Να διασχίζω πόλεις. Να διαβαίνω ερημικά μονοπάτια. Να στολίζω τα μαλλιά μου με λουλούδια, με αγκάθια. Να ματώνω, αλλά να συνεχίζω. Ν α    π ρ ο χ ω ρ ώ. 
Να τραγουδώ απαγορευμένα τραγούδια. Να χορεύω άγριους χορούς γύρω από αναμμένες φωτιές. Να διώχνω μακριά φόβους και λάθη. Να παλεύω για να γυρίσω τον κόσμο ανάποδα, να τον αλλάξω. Να σκοντάφτω. Να πέφτω. Να σηκώνομαι. Να ματώνω, αλλά να συνεχίζω. Ν α   π ρ οχ ω ρ ώ. 
Να γελάω χωρίς λόγο. Χωρίς λόγο να κλαίω. Να τριγυρνώ νύχτα με βροχή σε άδειους δρόμους χωρίς ομπρέλα, χωρίς αδιάβροχο. Να κλείνω τα πάντα στην αγκαλιά μου. Όλα τα αισθήματα να τα νιώσω. Όλες τις ηδονές να τις γευτώ.  Να ριχτώ στην άβυσσο για τα όνειρά μου. Ποτέ, μα ποτέ να μην τα προδόσω. Ποτέ να μην προδόσω τον εαυτό μου. Να είμαι εδώ, εκεί, παντού και πουθενά. Να ξεσκίζει τη γη από άκρη σε άκρη η κραυγή μου. Να ματώνω, μα να συνεχίζω. Ν α    π ρ ο χ ω ρ ώ. Όλο να προχωρώ. Ακόμα και με γδαρμένα, ματωμένα γόνατα, ν α    π ρ ο χ ω ρ ώ. 
Ν α    π ε θ ά ν ω   κ α ι   ν α    μ η   ξ ε χ α σ τ ώ.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου